لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
حساس تر از همیشه ! نتیجه مهم تر است یا فوتبال تماشاگر پسند ؟

حساس تر از همیشه ! نتیجه مهم تر است یا فوتبال تماشاگر پسند ؟

در دنیای فوتبال و حیات ورزشی بازیکنان اش همانند زندگی خارج از میدان ورزش شان، روزهایی وجود دارند که تعیین کننده و تاثیرگذارند، روزها و لحظاتی که شاید گذر از آن می تواند بخشی از دوران در حال سپری شدن و در عین حال زندگی آینده شان را رقم زند که نتیجه بخشی آن در ماه ها و شاید سال های آتی به این لحظه حساس و موفق شدن در آن بستگی داشته باشد.

 

حالا یوونتوسی ها در این برهه از زمان به این لحظه کلیدی خود در فصل جاری از رقابت ها رسیدند و به خوبی می دانند با تمام مشکلات و حساسیت های موجود چاره ای جز به سلامت عبور کردن از این گذر را ندارند.

 

دیدار چهارشنبه شب بیانکونری برابر حریف اسپانیایی شان، ویارئال در دور برگشت از مرحله هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چنان اهمیت دارد که مطمئنا مکس الگری از شاگردانش تنها پیروزی می خواهد.

 

پیروزی ای که می تواند نه تنها تاثیر مستقیم بر روند حضورشان در مرحله بعدی این رقابت ها بگذارد بلکه شرایط الگری و بازیکنانش را برای ادامه مسیرشان در سری آ را نیز تحت تاثیر قرار داده و این گروه تازه هماهنگ و مستحکم شده را برای پیشبرد هدف های نهایی شان امیدوارتر نماید.

 

به نظر میرسد یوونتوسی ها در این هفته ها با وجود عدم نمایش و عملکرد زیبا در نتیجه گیری آنگونه که دلخواه شان است پیش میروند و شاید مربی شان به آنان توصیه کرده با توجه به شرایط، نحوه بازی و در اختیار داشتن بازیکنان اینگونه در میادین حاضر شوند و بیشتر به نتیجه گیری و کسب سه امتیاز فکر کنند تا ارائه یک فوتبال زیبا. هر چه هست می دانیم که یووه امسال نه قدرتمند است و نه توانایی ارائه نمایشی زیبا و دیدنی را دارد اما آنچه که بیش از هر چیز دیگر نه تنها برای مسولین و مربیان باشگاه، بلکه برای هواداران نیز ارزشمند خواهد بود، به دست آوردن امتیازهای لازم و ایستادن در جایگاه مناسب برای کسب جواز حضور در رقابت های سال آینده لیگ قهرمانان اروپا است. بنابر این بی دلیل و در عین حال بی ارزش نیست اگر یوونتوسی های حاضر در مجموعه کنونی باشگاه با علم این مسئله حیاتی و در حالی که از داشته ها و امکانات خود بیش از ما مطلع هستند به این روند بسنده نمایند و کسب امتیازات ممکن را بیش از هر نکته و ویژگی دیگر در اولویت قرار دهند.

 

با این حال باید کمی انصاف نیز داشت و تاکید کرد که فرم کنونی تیم یووه نسبت به ابتدای فصل مستحکم تر شده و حالا با تیمی کم و بیش استوارتر از قبل روبرو هستیم که توان بهتری برای پیش بردن اهداف و برنامه های گروهی خود دارد. نباید فراموش کرد که در تابستان مجموعه یووه دچار تحولی ناگهانی شد که زمان مناسب برای بازیابی خود نداشت و قدم گذاشتن در فصل سخت جاری با شرایط این تیم مشکلات ناخوشایندی را به همراه آورد و نتایج تیره ای را برای این تیم رقم زد که می توانست در صورت ادامه روند ناکامی ها شاهد لغزش های غیر قابل برگشت و زیان باری بودیم که به هیچ وجه شایسته بیانکونری و هوادارانش نبود.

 

با این توصیف و با توجه به نتایج اولیه فصل جاری و مقایسه آن با عملکرد فعلی یووه می توان پذیرفت که بیانکونری زیبایی و ارائه فوتبالی بس تماشاگرپسند را فدای نتیجه و کسب امتیاز کرده و بیش از هر مسئله دیگری رسیدن به برتری را برای تثبیت جایگاه و موقعیت کنونی ترجیح داده که این را نمی توان اشتباه مربیان یووه قلمداد کرد بلکه می توان امیدوار بود مکس الگری با تدبیر بیشتر بازیکنان اش را با جاه طلبی بیشتر و تمرکز قابل قبول تری روانه میدان نماید تا کسب امتیاز در شرایطی که شاهد نمایش زیبایی نیز از تیم مان نیستیم به خطر نیافتد و با اعتماد و آسودگی بیشتر به دیدن دیدارهای تیم محبوب مان بپردازیم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: